IT support Warsaw

We are at your service at any time

IT support

It offers an integrated set of IT services aimed at improving the availability and performance of a client's IT infrastructure. Corporate IT care includes:
  • Spersonalizowana pomoc informatyczna
  • Poprawa dostępności i wydajności sprzętu i oprogramowania.
  • Monitorowanie serwerów i systemów kopii.
We offer two billing models
  • Za zadanie – rozliczane od incydentu płatne za każde wykonane zadanie.
  • Miesięcznie – określony zestaw czynności i możliwości rozliczany w stałej ustalonej opłacie lub za miesięczny raport rozliczeniowy.
Billing models and payment terms can be freely determined on a case-by-case basis.

IT outsourcing

The IT Outsourcing we offer is aimed at reducing operating costs and capital expenditures, making it possible:
  • Obniżenie całkowitych kosztów posiadania (TCO – Total Cost of Ownership).
  • Skoncentrowanie się na rozwoju biznesu i skutecznej walce rynkowej poprzez odciążenie klienta od codziennej aktywności związanej z działalnością operacyjną w obszarze ICT.
  • Zwiększenie transparentności realizowanych zadań i procesów związanych z obsługą teleinformatyczną przedsiębiorstwa czy instytucji.
  • Udostępnienie wiedzy i doświadczeń naszej firmy w obszarze ICT.

IT outsourcing

The IT Outsourcing we offer is aimed at reducing operating costs and capital expenditures, making it possible:
  • Obniżenie całkowitych kosztów posiadania (TCO – Total Cost of Ownership).
  • Skoncentrowanie się na rozwoju biznesu i skutecznej walce rynkowej poprzez odciążenie klienta od codziennej aktywności związanej z działalnością operacyjną w obszarze ICT.
  • Zwiększenie transparentności realizowanych zadań i procesów związanych z obsługą teleinformatyczną przedsiębiorstwa czy instytucji.
  • Udostępnienie wiedzy i doświadczeń naszej firmy w obszarze ICT.

If there is an incident / problem with hardware or software.

IT Care provides access to technical solution specialists who can help resolve critical issues quickly. To resolve complex incidents, Jeton uses accelerated escalation procedures. In addition, a support team of Jeton specialists has a range of remote monitoring tools and mechanisms at its disposal to minimize downtime and maximize productivity.

Outsourced IT service warszawa means savings and no permanent high costs.

Low maintenance and service costs

Thanks to the monitoring system, every project or incident carried out in the supported company is reported.

Data security.

We sign NDA non-disclosure agreements.

Transparent cost scenarios.

By signing the contract, you do not pay for readiness, but for the activities performed.

IT support prevents problems

Providing items such as analyzing and making recommendations on embedded software versions and software patches to keep the environment fully up-to-date and consistent. Regular scans of products covered by the service enable proactive disclosure of configuration, availability and security issues. To avoid recurring problems, the Jeton Proactive Care service also provides regular incident reports.

If it is necessary to solve the problem

The IT service also includes on-site equipment repair. Customers can choose from a wide range of levels of reactive hardware support to meet their business and operational needs.

Obsługa informatyczna Warsaw

More information means better decisions. Find out
everything that is important to your business.
Ask for a free audit

Napisz do nas

Jesteśmy gotowi do działania i czekamy na Twoją wiadomość. Niezależnie od tego, czy masz pytania, pomysły, czy po prostu chcesz się przywitać, nie wahaj się napisać. Jesteśmy przekonani, że najlepsze rzeczy rodzą się z inspirującej współpracy.