IT support

We are at your service at any time

IT support for companies

We offer comprehensive IT services to improve the availability and performance of IT infrastructure. The support of our specialists covers the following areas:
  • Dedykowana pomoc informatyczna
  • Zwiększenie dostępności i wydajności sprzętu oraz oprogramowania
  • Monitoring serwerów i systemów kopii bezpieczeństwa
We have prepared two billing models to choose from:
  • Zlecenie – płatność jest realizowana za każdą wykonaną usługę
  • Abonament – stała opłata obejmująca określony zakres czynności lub płatność na podstawie miesięcznego raportu rozliczeniowego
We tailor the billing model and payment terms to meet individual customer needs.

IT outsourcing

The IT Outsourcing we offer is aimed at reducing operating costs and capital expenditures, making it possible:
  • Obniżenie całkowitych kosztów posiadania (TCO – Total Cost of Ownership).
  • Skoncentrowanie się na rozwoju biznesu i skutecznej walce rynkowej poprzez odciążenie klienta od codziennej aktywności związanej z działalnością operacyjną w obszarze ICT.
  • Zwiększenie transparentności realizowanych zadań i procesów związanych z obsługą teleinformatyczną przedsiębiorstwa czy instytucji.
  • Udostępnienie wiedzy i doświadczeń naszej firmy w obszarze ICT.

IT outsourcing

Professional IT outsourcing allows our clients to reduce operating costs and capital expenditures. Efficient implementation of the service helps:
  • Zredukować TCO, czyli całkowite koszty posiadania
  • Odciążyć klienta od codziennych działań operacyjnych w obszarze ICT
  • Ułatwić skoncentrowanie się na rozwoju biznesu i skutecznej walce rynkowej
  • Zwiększyć transparentność zadań oraz procesów z obszaru obsługi teleinformatycznej przedsiębiorstwa lub instytucji
  • Przekazać klientowi wiedzę i doświadczenie w obszarze ICT

Hardware or software problem in your company?

We provide comprehensive IT services and support from technical solution specialists. We help resolve critical problems quickly. We use accelerated escalation procedures for complex incidents. We have developed technical facilities. Professional tools and remote monitoring mechanisms provide invaluable support to our specialists. This allows us to minimize downtime and maximize the efficiency of your company's processes.

Outsourced IT support is a way to optimize costs in a company

Low costs

Remote monitoring allows you to optimize maintenance and service costs. Every incident handled by our company is reported.

Data security

We cooperate under an NDA non-disclosure agreement.

Transparent calculations

We are billed only for tasks performed, not for readiness to take appropriate action.

IT support in your company

We make sure that the IT environment is up-to-date and consistent. We analyze and make recommendations on embedded software versions and possible patches. In the course of assigned tasks, we perform systematic scanning of products, which allows us to quickly diagnose problems with configuration, availability and security levels. Jeton Proactive Care service includes regular reporting of all incidents. This allows us to eliminate recurring problems.

On-site repair of equipment

As part of IT support, our specialists perform diagnostics and necessary repairs to equipment at the customer's site. We offer a choice of multiple levels of reactive technical support. As a result, we are able to tailor the service to the client's business and operational needs.

Complete opieka information firm

Detailed information determines accurate decisions. Find out what is important to your business.
IT support for companies Warsaw

Napisz do nas

Jesteśmy gotowi do działania i czekamy na Twoją wiadomość. Niezależnie od tego, czy masz pytania, pomysły, czy po prostu chcesz się przywitać, nie wahaj się napisać. Jesteśmy przekonani, że najlepsze rzeczy rodzą się z inspirującej współpracy.