Najszybszy kontakt

Jesteś naszym klientem i chcesz zgłosić problem lub zadanie? Ta strona jest dla Ciebie.

Formularz zgłoszeniowy:






    Wybierz preferowaną formę kontaktu:

    Adres email dla pomocy it:

    admin@jeton.pl

    Po wysłaniu wiadomości otrzymają Państwo automatycznie wygenerowany, unikalny numer zgłoszenia na wskazany adres e-mail. Prosimy o jego podawanie przy każdym kolejnym kontakcie związanym z tym zgłoszeniem, aby usprawnić i przyspieszyć proces obsługi.

    Cenimy Twoją prywatność i bezpieczeństwo danych. Dlatego zanim skontaktujesz się z nami na wskazany numer, zachęcamy do zapoznania się z naszą Polityką Prywatności.

    Telefon: +48223784862

    Przed kontaktem telefonicznym przygotuj numer zgłoszenia.

    Jeżeli nie miałeś jeszcze okazji korzystać z naszych usług, serdecznie zapraszamy do nawiązania kontaktu z naszym działem handlowym. Wszelkie niezbędne informacje znajdziesz w dziale kontakt.

    Godziny wsparcia:
    • Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00
    • Obsługa serwerów 7 dni w tygodniu od 8 do 24.

    Firmy z aktywną umową SLA24 dostęp do obsługi 24h/7d
    (weryfikacja automatyczna)

    Wsparcie przez pulpit zdalny

    Zapewniamy szybkie i skuteczne rozwiązania dostosowane do Państwa potrzeb.

    Jeśli już jesteś w kontakcie z naszym zespołem wsparcia i wymagasz dodatkowego wsparcia zdalnego, prosimy o skorzystanie z poniższego przycisku, aby uzyskać dostęp do naszej platformy wsparcia online.

    Napisz do nas

    Jesteśmy gotowi do działania i czekamy na Twoją wiadomość. Niezależnie od tego, czy masz pytania, pomysły, czy po prostu chcesz się przywitać, nie wahaj się napisać. Jesteśmy przekonani, że najlepsze rzeczy rodzą się z inspirującej współpracy.