Jeśli chociaż na jedno z postawionych pytań odpowiedziałeś „NIE”, to możemy Ci pomóc w wyraźnej poprawie szybkości, wydajności oraz bezpieczeństwa Twojego biznesu.
To, co jest skomplikowane,
powinno być podzlecane
Dziś jedna awaria, wyłudzony przez hakera przelew
czy krytyczny błąd w obsłudze klienta może narazić
firmę na ogromne ryzyko.
Internet ułatwia skalowanie zysków, ale niesie też
nowe zagrożenia. Niwelowanie tych ryzyk wymaga
monitoringu całą dobę oraz szybkich interwencji
osoby, która w sekundę zorientuje się co należy
zrobić, i wykona te działania bez jednego błędu.
Zlecaj realizację najbardziej
skomplikowanych procesów
Wizerunek firmy może poważnie ucierpieć z powodu jednej awarii, przelewu wyłudzonego przez hakera czy krytycznego błędu w obsłudze Klienta.
Internet pozwala na łatwe skalowanie zysków, ale stwarza także realne zagrożenia. Ich niwelowanie wymaga ciągłego monitoringu oraz sprawnego działania kompetentnej osoby, która dokona szybkiej analizy i podejmie odpowiednie kroki.
Obecnie wsparcie informatyka, który od czasu do czasu przeskanuje komputer i zmieni hasło do poczty, jest już niewystarczające. Internet stanowi realną rzeczywistość i może przynieść firmie wymierne korzyści finansowe. Dlatego powinieneś zadbać, aby Twój biznes był bezpieczny w tej przestrzeni. Musisz wiedzieć, gdzie szukać wsparcia niezależnie od pojawiającego się problemu.
Ty jesteś specjalistą w swojej dziedzinie. Jeton to eksperci w swojej branży. Pomagamy Klientom rozwiązywać problemy z IT w najlepszy z możliwych sposobów. Sprawiamy, aby w ogóle się nie pojawiały.
Outsourcing Jeton = nie myślisz o IT
Najważniejsze, co zyskujesz dzięki zleceniu IT na zewnątrz,
to wolna przestrzeń — w planie dnia i we własnej głowie.
Nie myślisz o IT, komputerach, awariach wirusach, kablach,
bo wiesz, że zajęliśmy się tym wszystkim.
Delegując całą informatykę specjalistom, skupiasz się na tym,
w czym to Ty jesteś specjalistą — na własnym biznesie.
Planujesz przyszłość firmy, a my pilnujemy, by IT Ci w tym nie przeszkadzało.
Komputer się zacina? Dzwonisz.
Dostajecie zwroty firmowych maili? Dzwonisz.
Szukasz sposobu na lepszą obsługę klientów?
Dzwonisz, a my dzielimy się z Tobą całym doświadczeniem i wiedzą.