Proponujemy kompleksowe usługi informatyczne w zakresie poprawy dostępności i wydajności infrastruktury IT. Wsparcie naszych specjalistów obejmuje następujące obszary:
Dedykowana pomoc informatyczna
Zwiększenie dostępności i wydajności sprzętu oraz oprogramowania
Monitoring serwerów i systemów kopii bezpieczeństwa
Przygotowaliśmy dwa modele rozliczeń do wyboru:
Zlecenie – płatność jest realizowana za każdą wykonaną usługę
Abonament – stała opłata obejmująca określony zakres czynności lub płatność na podstawie miesięcznego raportu rozliczeniowego
Model rozliczeń i terminy płatności dostosowujemy do indywidualnych potrzeb klienta.
Outsourcing IT
Oferowany przez nas Outsourcing IT ukierunkowany jest na obniżenie kosztów operacyjnych i wydatków inwestycyjnych, dzięki czemu umożliwia on:
Obniżenie całkowitych kosztów posiadania (TCO – Total Cost of Ownership).
Skoncentrowanie się na rozwoju biznesu i skutecznej walce rynkowej poprzez odciążenie klienta od codziennej aktywności związanej z działalnością operacyjną w obszarze ICT.
Zwiększenie transparentności realizowanych zadań i procesów związanych z obsługą teleinformatyczną przedsiębiorstwa czy instytucji.
Udostępnienie wiedzy i doświadczeń naszej firmy w obszarze ICT.
Outsourcing IT
Profesjonalny outsourcing IT pozwala naszym klientom obniżyć koszty operacyjne i wydatki inwestycyjne. Sprawna realizacja usługi pomaga:
Zredukować TCO, czyli całkowite koszty posiadania
Odciążyć klienta od codziennych działań operacyjnych w obszarze ICT
Ułatwić skoncentrowanie się na rozwoju biznesu i skutecznej walce rynkowej
Zwiększyć transparentność zadań oraz procesów z obszaru obsługi teleinformatycznej przedsiębiorstwa lub instytucji
Przekazać klientowi wiedzę i doświadczenie w obszarze ICT
Problem ze sprzętem lub oprogramowaniem w firmie?
Zapewniamy kompleksową obsługę informatyczną oraz wsparcie specjalistów ds rozwiązań technicznych. Pomagamy w szybkim rozwiązaniu krytycznych problemów. Wykorzystujemy procedury przyspieszonej eskalacji w przypadku złożonych incydentów. Dysponujemy rozwiniętym zapleczem technicznym. Profesjonalne narzędzia oraz mechanizmy zdalnego monitoringu stanowią nieocenione wsparcie dla naszych specjalistów. Dzięki temu możemy minimalizować przestoje oraz maksymalizować wydajność procesów w Twojej firmie.
Zewnętrzna obsługa IT to sposób na optymalizację kosztów w firmie
Niskie koszty
Zdalny monitoring pozwala optymalizować koszty utrzymania i serwisu. Każdy incydent obsługiwany przez naszą firmę jest raportowany.
Bezpieczeństwo danych
Współpracujemy w ramach umowy NDA o zachowaniu poufności.
Przejrzyste kalkulacje
Rozliczamy się wyłącznie za wykonane zadania, a nie za gotowość do podjęcia stosownych działań.
Obsługa informatyczna w Twojej firmie
Dbamy o aktualność i spójność środowiska IT. Analizujemy i opracowujemy zalecenia dotyczące wersji oprogramowania wbudowanego oraz ewentualnych poprawek. W trakcie realizacji powierzonych zadań wykonujemy systematyczne skanowanie produktów, co umożliwia szybkie diagnozowanie problemów dotyczących konfiguracji, dostępności oraz poziomu zabezpieczeń. Usługa Jeton Proactive Care obejmuje regularne raportowanie wszystkich incydenty. Dzięki temu jesteśmy w stanie wyeliminować powtarzające się problemy.
Naprawa sprzętu w miejscu instalacji
W ramach obsługi informatycznej nasi specjaliści wykonują diagnostykę oraz niezbędne naprawy sprzętu w siedzibie klienta. Proponujemy do wyboru wiele poziomów reaktywnej pomocy technicznej. Dzięki temu jesteśmy w stanie dopasować usługę do biznesowych i operacyjnych potrzeb klienta.
Kompleksowa opieka informatyczna firm
Szczegółowe informacje determinują trafne decyzje. Sprawdź, co jest ważne dla Twojej firmy.
Jesteśmy gotowi do działania i czekamy na Twoją wiadomość. Niezależnie od tego, czy masz pytania, pomysły, czy po prostu chcesz się przywitać, nie wahaj się napisać. Jesteśmy przekonani, że najlepsze rzeczy rodzą się z inspirującej współpracy.